Semester 2015 😃

Ja ni, nu funderar jag på vad jag gjorde mer på min semester förutom festivaler då 😂😂 

Ett par utgångskvällar med Goa vänner blev det 😃 Tisdax i Lidköping var det som gällde då 😃 en kväll med Kalle och Mattias och en med Anneli och Maria och en kväll (efter semestern slut) med Marie 😃 


Var och spela bilbingo några gånger med 😃 vann väl 2200 totalt denna sommar 👍🏻👍🏻

Annars var det att umgås med Goa vänner och familj :) 

Sista veckan åkte jag till Stockholm för att hälsa på Christoffer som jag lärde känna på Bråvalla :) åkte upp måndag och åkte hem torsdag 😃 
Var hemma hos honom spela spel och drack Goa drinkar :) tjöta en massa 
En dag tillbringades i Stockholm och strosa runt i gamle stan och en dag spela minigolf :) ett par toppen dagar :) 














Kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0