Fotat!!

Japp idag har jag varit hos kompisen och tränat mig på att fota hennes blommor.=) haha. .  en är inte allt för duktig med kameran men men några kort blev det allt. . 

skulle även hjälpa dem att göra en lapp som de ska sätta upp på stan då de ska ha öppen trädgård om ett par veckor...=) Nu hade de ju inte rätt dataprogram så får göra lappen hemma. . 

Tror jag har en begynnande förkylning på gång..=/ hoppas det inte blir värre iallafall. . 




fråga mig inte vad det är för sort bara=P sånt kan jag inte. .



detta är en iris iallafall..=)



detta med..=)










2 av hennes katter, Lindeys och Knockis..=)

efter den här bilden såg det ut så här:



Lite fräs och låt mig vara i fred..:P

NU är det jobb imorrn så snart dags att sussa kudden!!!


KRAM KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin bild! :) - har du hållt på med foto länge?

2011-07-25 @ 12:38:11
URL: http://robinhoods.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0