Snart julafton!!

Men innan jag blir klar med inlägget är det säkert redan julafton 2011!!!

Idag har vi firat jul med familjen och med mormor och morfar..:) Lite svårt att hinna träffa alla när de har respektive och släkten sprids åt alla håll så vi börja en dag tidigare. .  inget mig emot... jag jobbar ju natt nu över jul. .  nåt som jag själv har valt för delvis gillar jag att jobba natt och för att det är jäkligt fina pengar. . =)

Hade nog varit rätt snäller tror jag. . =) fick en hel del som jag inte trodde. . 

bakformar av bror min. .  kaffeglas av andra bror och hans tjej!!

pengar, sängkläder, en bok, 2x30 mins massage utav mor och far samt mormor och morfar. .  =)

som sagt är helnöjd med allt. .  massagen ska bli intressant att testa. .  samt att det ska bli ur gött, får jag hoppas..:)

Till mor och far hade vi gjort en fotobok på oss barn, från gamla tider. .  mamma och pappas reaktion var, ja de hade nog inte räknat med det. .  blev tårar i ögonen. . 




Här är man inte gammel. .



Inte här heller. . ;)


Nepp snart dags att nana kudden . . 

Natti natti på er!!


Kramar

Kommentarer
Postat av: sofia

GOD JUL min älskade vän!!! Hoppas du får en jättefin jul!! Kram på dig sötunge!

2011-12-24 @ 05:52:20
URL: http://stridhsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0