Soliga söndag..=)

Japp solen skiner och denna helg är snart till sin enda. .  fast en annan har ju nästan helg hela tiden..;) haha

kalaset var riktigt skojj..=) hoppas hon blev riktigt nöjd..=) å de tror jag allt..=) sent blev de me var inte hemma förrän närmare halv 1 tiden. . 

igår tog jag med brorsan in på stan på medeltidsdagen. .  några vänner skulle uppträda där. .  sedan käkade vi mat där med. .  vildsvinskebab .. lite annorlunda smak kan jag säga men ja de var gott..=)
Sedan blev de en sväng till Coop handla lite. .  sedan åkte vi ut till dem igen och gjorde äpplepaj och sen städade jag hela neder våningen åt dem. .  ja hela dagen gick i ett. . 

idag har jag plockat lite hemma ..  Ulle kommer hit imorrn och ska klippa mig. .  Äntligen blir de förhoppningvis av. . mamma har ju alltid klippt mig men nu sköt vi lite på de och sen ja. .  nu är de som de är. . å en himla tur att Ulle kan ställa upp..=)

ska med brorsan till sjukhuset imorrn med. . han skulle ta några prover så. .

nu ska jag ut till mor och dom om en stund. .  ska hämta lite papper som ska med imorrn och ta en kopp kaffe..=)


Kram kram på  er

Kommentarer
Postat av: Sofia

Redig du är gumman!!!=D

2010-09-05 @ 19:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0