Snart dags att. . .

Åka till jobbet. . känner mig rätt pigg så detta kommer gå galant..=)

Ska bara packa ner det sista nu innan jag åker. . har alltid med mig några böcker och sedan lite korsord, om natten blir lugn dvs. . natten = lugn om alla sover som man ska göra på natten så kan det vara skönt att ha något att fördriva tiden med. .  ska även åka å handla en flaska vatten..=) med bubblor. . haha....

inte fått nåt gjort idag känns det som. .  började grejja lite. .  men sen njää.. sen så kanske det var de som var meningen med eftersom jag ska iväg snart. .  men jaja..  de löser sig alltid. .

min hem tele har börjat krångla med så nås på nallen istället. .  tur att man ringer billigt där..=P haha




hoppas ni sover gött i natt nu..=)


Kramar

Kommentarer
Postat av: Livet Nu & Efter Min GASTRIC BYPASS

Hoppas du får en lugn och bra natt. Nu ska jag sova. Sten trött! kram

2010-09-21 @ 00:08:36
URL: http://forvandling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0