Redan Fredag!!!

Japp tiden går fort även när man går hemma. .

fast de har gått i ett denna vecka så .. inte varit hemma så himla mkt. .  även om jag velat och behöver grejja så . . haha de får vi ta idag en stund är de tänkt. . .


Onsdagen gjorde jag inte så himla mkt. .  det värkte och kändes allmänt piss. .  sov jú till och från i sofffan kan man säga. .  alvedon till och från...men men idag känns det men de går. .  även om de molnar. . 

måste iväg och handla lite smått med. .  brödet är nästan slut och behöver ju ha till frukost. . 


opps ett annat inhopp utav förklaringen av vardagarna som har gått=P haha

igår umgicks jag med ett par kära vänner. .  tog ett spader och grejja med deras data. .  tjötade skit och ja de var skojj..=)

idag ska jag som sagt handla lite innan jag ska städa ..  eller om jag städar först. .  hmm??!!??!!

sedan ikväll blir det kalas för Bettan. . =) Andreas tjej..=) ska bli kanon skojj...

annars vet jag itne så mkt i helgen. .  hade hoppas på lite räkor och kräftor imorrn men vi får la se hur de blir med det. .

ha de nu super alla

och en trevlig helg på er=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0