om 12 timmar. . .

så är det dags. . 

nu så, sitter jag i sängen och ska väl försöka sova ett par timmar iallafall. .  inte lätt med många saker som snurrar i skallen kan jag säga.  .

Vill först tacka alla som har önskat mig lycka till!! det kommer gå kanon. .  det vet jag. .  de är ju super duktiga kirurgerna så. .  allt kommer gå som det ska. .  så man gå vidare med allt efteråt. . 

det hela har kommit så långt i utvecklingen så ser inga problem alls. .  men ändå är det en pirr känsla i kroppen. .  en olusthet som man kan få innan operationen. . 

det var guld värt att få prata med kompisen som gjorde operationen i måndags . . allt hade gått bra för henne. .  allt tar ju sin tid men det hade gått riktigt bra . . .

kl halv 8 ska jag vara på KSS och operationen beräknades till kl kvart i 11 kommer troligen bli kvar på uppvaket på natten så kommer tillbaka till avd 72 på torsdag fm och om allt går som det ska så kommer jag hem på torsdag efm. . allt kommer bli toppen. .  så är det bara. ..

ta hand om er därute nu. . 

ska försöka sova ett par timmar nu innan jag ska iväg. . 



Många KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åååååh, tänker på dig gumman!! <3 Ursch va jobbigt för dig att de fick öppna dig en gång till!!... hoppas verkligen de gått bra över natten nu och du fått vila ut dig lite efter alla bravader!!.... Mizz you my hunny!! KRAM!!!!

2010-09-30 @ 05:26:29
URL: http://stridhsofia.blogg.se/
Postat av: Livet Nu & Efter Min GASTRIC BYPASS

Då var det kanske dig kirurg läkaren pratade om på infon? De va en tjej som inte hade kommit på benen ännu som de skulle få göra en till operation på. kraaam

2010-10-01 @ 21:06:51
URL: http://forvandling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0