Minde än en vecka kvar..=)

Förlåt vad jag skriver om detta nu men det är ett sätt att räkna ner. .  för min del att se att det verkligen går åt rätt håll..=)

Igår var det en vecka kvar till operationen om en vecka så är den gjort. .  mitt STORA hjälpmedel mot mitt nya liv..=) Kommer kännas så jäkla skönt..=)

Bara ett litet inhopp. .  vill TACKA alla vänner för att ni ställer upp för mig. .  att ni peppar mig och säger till mig att jag KAN =) Ni är GULD värda för mig..=)


Igår gick det i ett. . från det jag vakna till det jag somna sött. .  en kompis ringde och fråga om jag ville komma förbi på en kopp kaffe och lite spader så det gjorde jag. .  var meningen att jag skulle åka till mor och far men det gör jag idag istället..=) sedan så  träffa jag söta gumz..=) hon gick in till stan med Nellie . . Duktiga du..;) satt och tjöta lite vid station=) riktigt skojj att träffa dig. . 

sedan åkte jag förbi Becka och Markus en sväng..=) Skulle hämta en bok meeen det glömde jag. .


haha nej nu ska jag grejja lite här..  innan jag ska göra mig i ordning för att åka. .

hoppas ni får en grymt trevlig dag nu..=)





Kramar


ps: hemtelen krånglar fortfarande så. .  mobilen fungerar ..;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0