Kväll!!!

Japp nu är klockan en del och funderar på att krama kudden. .  är inte särskilt trött men känner att det kanske vore dags. .  behöver komma upp i någorlunda tid imorrn för jag ska jobba tidigt på lördag. . 

ska då jobba 7-11 och 16-21.30 så. .  en delad tur och lite mer timmar denna månad..=) har blivit lite iallafall..=)

Kommer ju inte jobba på ett tag nu sen så. . 

kom på att ska ju besiktiga bilen på måndag med..=/ jaja några tvåor kommer det bli. .  kommer då ta ett beslut med om jag ska göra nåt åt den eller om jag ska sälja den. .  ja vi får se hur jag ska göra. . 


Är lite arg idag me. .  fick tillbaka en del papper från akassan. .  min fd arbetsgivare hade gjort fel på arbetsgivarintygen så måste skicka dem dit innan jag kan få beslut om ersättning. .  hmm jävla trassel med det dära.. tyvärr. .

men fick svaret att de skulle handlägga mitt trots att jag blir sjukskriven. .  =) som tur är. .  får lite pengar nästa månad..=) tack och lov för detta. . !!!!


nej ni nu ska jag skriva en ATT GÖRA lista... =) innan jag tar en bra bok och kramar kudden..=)



Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

Kommentarer
Postat av: Livet Nu & Efter Min GASTRIC BYPASS

Fy alltid trassel med a-kassan o skit! huga! Hur mår du idag?? kramar

2010-09-23 @ 22:53:37
URL: http://forvandling.blogg.se/
Postat av: Livet Nu & Efter Min GASTRIC BYPASS

GAH! Kan tänka mig det! Börjar bli nervös inför inskrivningen ja. Och sen måste ja ju gå på detta flyyytet. HUGA! hur har de gått för dej? kram

2010-09-23 @ 23:07:19
URL: http://forvandling.blogg.se/
Postat av: Livet Nu & Efter Min GASTRIC BYPASS

Fy fan vad duktig du är! Skit duktig! :)



Ja jag hoppas ja kommer klara det. JAG MÅSTE! :) kramar

2010-09-23 @ 23:20:22
URL: http://forvandling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0