Jobba!!

Japp sitter här och dricker min kära soppa. . till lunch blir det hallon/banan smak..... med riktigt kallt vatten och mix så smakar det helt okej. .  har ju hållt på en vecka nu från kl 00.00 i natt så. . vad katten det går även om det ger biverkningar som frossa, huvudvärk och trötthet men men. .

som rubriken lyder så blir det att jobba några timmar ikväll. .  15.30-20.30. . kort pass med andra ord. . men det kommer bli skojj. . 

jobbigaste är väl när man serverar kvällsmaten. .  hmm det gillar vi inte. . men kunde jag stå ut när de andra satt och åt i lördags så ska jag väl klara detta. .  positiva med detta är att maten brukar inte vara så himla god. .

tänkte faktiskt ta med mig en färdig shake till jobbet, naturdiets är riktigt goda eller super goda jämnfört med de vanliga som jag dricker. . 

 
(www.naturdiet.se)

Caffe latten var grymt god. .  chokladensmakade som den man köper på en fik och jordgubb har jag inte smakat men den står i kylen. . 

nackdelen är att det är mer kalorier i en sådan än i påsarna. . 

men smidigt och gott att lyxa till det ibland..=)


grejja lite nu innan. .

ha det super alla..=)

Kraaaaaaaaaaaam

Kommentarer
Postat av: sofia

Saknar dig med lilla <3 -Gull!!=) Your my favorit girl!!=) KRAM!!

2010-09-15 @ 18:33:15
Postat av: Anonym

HaHa!!=P Men stod de inte det på skylten där vi åkte in??=P HaHa.. man kan ju åka åt götenehållet där=D hihi... Aja.. då vet ju folk inte vart vi va iaf;P Höhö...;P Flinar!!! Kramizzz

2010-09-15 @ 21:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0