Imorgon gäller det!!!

Sitter här och inser att det är imorgon det gäller. .

pratade precis med dietisten ang. vad man kan ha hemma efteråt när det väl är gjort. .  ska handla hem lite idag innan var det tänkt. . 


så hon rekomendera:

Keldas färdiga soppor
Naturell lätt yoghurt eller fil
proviva
Jucie

samt att man kunde göra egna soppor som man mixa och silade. . 

och självklart de där jäkla allevo. .  hmm..köper nog en sådan så får det vara bra sen. .


idag blev det ingen fika med Ulle. .  hennes barn var sjuka så vågar inte riskera det. . men ska åka och fika med Annica och Veronica senare. .=) ska bli skojj att träffa dem lite. .

sedan hem och packa väskan. .

kommer vara super nervös hela dagen kan jag säga... meen det ska väl gå detta eller vad säger ni..??!!??!!!

försöker uppdatera så mkt som möjligt när jag orkar och kan..;)

ha en underbar dag nu.=)



Kramar

Kommentarer
Postat av: Maria

Ska tänka på dig! LYCKA LYCKA LYCKA TILL! du är värd detta.

KRAM KRAM

2010-09-28 @ 13:25:52
URL: http://familjenlinder.nu
Postat av: sofia

får tele om en vecka tror jag.. o då ska jag ta internet på de=) hihi.. så då funkar de förhoppningsvis fint!!=) Ringer dig sen gumman min!! Kram Kram

2010-09-28 @ 14:30:49
Postat av: Mia

Lycka till imorgon! Det kommer gå superbra ska du se!!! Kram Mia

2010-09-28 @ 19:43:08
URL: http://mammanmias.wordpress.com
Postat av: Malin

Hej hej!

Trilla in på din blogg via en annan och upptäckte att även du gjort en GBP op precis så som jag :) Va kul! Grattis! Jag gjorde min den 27/9 och jag mår jätte bra. :) Kämpar med min flytande föda just nu, eller rättare sagt så går det bra med den. Ser dock inte fram emot så mkt med purefödan. Tycker det verkar svårt att variera sig. :)

Ha det så bra och hoppas det går bra för dig!

// Malin med den lilla magsäcken :)

2010-10-07 @ 16:27:12
URL: http://malladelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0