Helg=)

Japp nu var det helg igen..=) tiden går fort. . snacka om att den springer iväg. . . inne i september redan. .  snacka om tiden bara springer iväg. .  menar de var ju inte längesen de var juni. .  och man såg fram emot sommaren. .  nu är det redan höst. .  eller ja snart iallafall. . . usch hösten brukar ju aldrig vara min årstid men det kanske är skillnad i år??!!! Nåting stort att se fram emot. .  någonting som kommer förändra mitt liv. . 

idag är jag inne på dag 4. .  4 av 21. .  kan nog inte riktigt inse. .  bara att räkna ner. .  jag kommer klara av detta galant. .  skam den som ger sig. . 


igår var det en tur till mor och far. .  drack lite kaffe och tjöta lite. .  trevligt som vanligt..=) är så glad att jag har er..=) *älskar er*

Sedan träffa jag gumman..=) hade en trevlig tjejkväll och tjöta en hel del. . =) som vanligt när det blir vi två..=)
*tycker verkligen om dig gumman*

här kommer en bild bomb..=)



frös när jag kom till gumz så låna en filt..=)













Undrar om jag gav stumpan huvudvärk??



nej ingen monsterkatt. . bara ett busfrö..:P



sötizzar

nej nu ska jag grejja lite här. .  snart dags att äta lite med. . :P


Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0