Hej Hej!! Denna höst dag!!!

Kan man verkligen säga att det är ute idag. . =/ blåser och regnar till och från. . man får väl räkna med att den kommer nu. .  brr. .  men jag har ju nåt att se fram emot..=)

idag är det 11 dagar kvar. .  imorrn har jag gjort mer än halva flytperioden. .  snacka om att de går fort. . än så länge har de gjort 5 kg. . det är ju toppen. .  =) Det känns och det börjar synas.. =)

tar ju alltid i ansiktet först. .  på mig iallafall men tror jag börjar få tillbaka min midja. . är ju "päronformad" så midja har väl alltid haft lite men nu tycker jag det känns mer. . =)

ska snart åka ut en tur till mor och far . .  det känns så idag. .

fatta att de vart jobbigt på jobbet, inte att jobba utan att mata de gamla . .  ajj det gjorde grymt ont i magen då . .  känna lukten och se hur de frodas. .  ahh . .  tufft som skam..  men de gick det med. . 


nej ni får ha en toppen dag!!!


Som sagt 11 dagar till mitt nya liv. . 


Kramar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar dig gumman!! Kraaaaaaam! Tänker på dig! <3



2010-09-18 @ 22:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0