Energi????

finns inte alltid så mycket som man vill.... särskilt inte nu. .  önskar jag hade mer. .  meeen det kommer snart. .  snart kommer den tillbaka. .  hoppas jag och det VET jag. .

gick kanon att jobba igår. .saknar mina gamlingar. .  den glädjen man såg när man kom ahh de gör det toppen. .  har ju jobbat natt en del nu och då sover de flesta. . tyvärr men ändå skönt. .  jag trivs med att jobba natt. . även om jag tar min tid att repa mig efteråt. .  ena farbror frågar mig varje gång. .  är du på natten eller dagen??!! och då säger jag att jag jobbar lite närsom. . men varje gång så kommer samma fråga. .  de är för goa alltså. . .

det som kändes skönt var att tröjorna vi har jobbet. .  alltså arbetskläderna. .  byxor har de inga som passar men tröjorna har suttit tajt men gått. .  de kändes lösare igår. .  det var så jäkla gött. .  blev super glad. . enligt måttbandet ska de ha minskat men tänkte jag skulle väga mig imorrn nu och se vad som har hänt. . 

min våg här hemma har gått sönder och det kasnke är lika bra de. .  för då springer jag inte å väger mig stup i kvarten. . har haft "dille" på de flera gånger. .  har mått sämre än jag visat för många över min vikt. .  men nu är jag på topp. .  =)

Har ju inte tuggat någon mat nu sens onsdagen förra veckan kl 00.00 de känns jävligt strongt om jag får säga det själv. .  det är skit jobbigt. .och känner hur man "smakar" i munnen för jäkligt rent ut sagt. .  och tungan börjar bli vit nu. .  så ja. .  nu är kroppen på svält. .

är fortfarande dålig på att både dricka och dricka mina sopper. . men ligger någorlunda bra nu. . 

ska få i mig mellan 550-770 kalorier per dag. .  ligger mer runt de sista men bättre än inget. .

föresten den som skulle smaka jordgubb smakade för jävligt.... inget jag rekomenderar. .  men de andra två är riktigt goda. .  ska köpa hem några till imorrn med. . måste ändå handla hem några av de andra sorterna med. . 

banan/hallon, riktigt god, jordgubb/blåbär med. .  tropiskt går väl  inte super god men den går ner... potatis och purjo. .  njaaa men gött med lite varmt. .  gjorde buljong häroma dagen och det smakade gudomligt med. . bara med en tärning och lite flaskbuljong. . MMmmm....

idag fick jag ett ryck på eftermiddagen här. .  såå stor röjde i mitt lilla kök..;) skurade luckorna, och lådorna..spisen och ugnen. .  diskade och torkade av. . sedan knäskurade jag golvet . .  sedan rasa min energi. .  efter lite kaffe såå började jag i vardagsrummet och nu är det bara golven kvar.. .=)

men nu fryser jag och känner mig riktigt trött så. .  






kraaaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0