regn . . .

japp det smattrar mot fönstret. .  usch riktigt trökigt för solen sken ju så fint igår..=)

men men den kommer tillbaka får vi hoppas..=)


Nu ska vi se. . var helt slut i huvudet efter söndagen. . men det gick ju bra som tur var..=)

sedan måndagen. . träffade Becka en sväng. . sedan var det  väl mest grejja hemma. .började hitta böcker som legat nerpackade och tog upp dem och placera dem i bokhyllan..=) börjar bli bra. . .har läst dem allihopa men kasnke är dags igen att göra. .

tisdagen var det jobb och sedan träffa Becka igen..=) Tack gumman för en trevlig kväll..=) massa tjejsnack =)

Igår var det ute med familjen hela dagen. .  ÄLSKAR Verkligen min familj. . =) brorsan hjälpte mig med bilen. .  skulle byta bromsbelägg i bak. .  nu satt oket fast och skivan var utsleten såå. . ska besiktiga bilen först för att sedan se vad mer som kommer på den för att sedan ta ställning om jag ska ha kvar den eller inte eller om jag har råd att ha kvar dem. . eftersom jag inte vet vad hösten innebär. . tyvärr. . .  kom ju inte in på första antagningen. . =/ står som reserv såå. . ja vi får la se. .


sedan var det bara familjemys=)

och jag  var helt slut. .  nu kommer brorsan snart och ska hämta cykeln och sen bär det av till jobbet. .  jobbar 4 dagar nu så. .  jag vet vad jag ska göra..=)


Ha de riktigt gött..=)







Kramar

Kommentarer
Postat av: Maria

inte gratis att äga bil inte :(

2010-07-29 @ 17:40:23
URL: http://familjenlinder.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0