ett par veckor sedan

japp nu har de gått ca 2 veckor sedan sist jag skrev här. . kasnke är dags att uppdatera. . skulle jobbat dag imorrn egentligen men fick byta så det blev kväll. .  såå underbart eller ja. . börjar kl 12.00 till 20.30. . . fullt upp. .

men nu ska vi se. . jäkla tand stod det sist. . å då mena jag det verkligen. . smärtan blev bara värre och värre. . men bet ihop eller ja. . gapade, bita kunde jag ju inte göra. . men stod ut till fredagen, ringde på torsdagen, då hade jag inte sovit mer än 3 timmar på natten och satt på jobbet. . kunde inte få in någon utan fick jobba ändå. .  men på fredagen fick jag komma in. . mamma kom och lämna några tiparol på tors efm så jag tog en och hade de riktigt gött. . sväva lite i det blå, mer snurrig än vanligt men tandvärken försvann som skönt var. .  =)

bad brorsan köra mig till lidköping dagen efter och så jag kunde ta en tab, innan och bedövningen tog. . helt underbart. . att han kunde göra det mesta då. . rensa ur och jag kände inte ett dugg. . som tur var. .  fast var däremot bedövad i ett par timmar efteråt. . blev inget jobb den dagen iallafall. . utan fick ta de lugnt. . skulle ju på bröllop dagen efter juu..=)

tillbringa lite tid hos mor och far för att sedan åka hem och bara ta hand om mig själv. . var väl behövligt. . 

på lördagen den 10 juli då bröllopet var så kom Ulle kl 11 och skulle hjälpa mig med håret. .  blev kanon fin. . super nöjd. .  och sikken dag det var sen. . strålande väder och jätte varmt. . 

de gifte ju sig ut. .  under ekarna, tror jag det var på hjelmsäteri på Kinnekulle. .  super dag. . bruden och brudgum var super fina. .   och allt ja. . var perfekt. .  kunde kanske varit lite svalare då jag trodde jag skulle få värmeslag. . men ja inget kunde varit sämre. . =)







så blev det iallafall..=)


Sen funderar jag på vad som har hänt efter det. . hmm. . inte mycket faktiskt mest jobbat. .

träffade gumz i måndags, var ute och käka. .. när vi satt där så hörde vi en smäll och sedan när vi kolla så var det två bilar som hade krockat. .  två småttingar i den ena men det såg ut som de hade gått skapligt iallafall alla var ute ur bilarna. .  hoppas det iallafall..=)

sedan träffat Becka en del med..=) sena kvällar med tjöt.. en utav mina jobbarkompisar..=)

vart på bio igen. . denna gång med Ulle..=) TACK för en super go grillning och sedan sällskap..=)

idag har jag varit i Lidköping då kära vänner från Norge var här på semester=) vi träffade dem på en camping i karlsborg för 9 år sedan kom vi på..=) skojj att ses blir ju inte så ofta:P

och sedan spelades det minigolf med Holms och Annica och Kalle och några vänner till holms. .  fick träffa lilla Linnea för första gången. . även om hon sov mest i vagnen. .  GRATTIS till er..=) Två eller ja fyra solstrålar i familjen Holm nu..=)


Nu ska jag ta å krama kudden. .som sagt jobb imorrn och hela veckan lång. .

ha de riktigt gött..=)


Kramar

Kommentarer
Postat av: Stumpan

HaHa!! jag min virrpanna.. så klart de va!=D

2010-07-25 @ 05:06:54
URL: http://bmwflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0