Tjaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Hejsan!!

Hoppas allt är bra med er!!=) Härligt väder, inte farligt kallt ute och solen skiner..=) kan det bli bättre..=) joo det kan det vill ha sommar..;) haha

Tänkte ta en lite snabb paus.. =) Jag började röjja i garderoben igår. . haha sikka knasiga ideér man får ibland.. ??!! Japp det vart dags tyckte jag.. eller ja inte det roligaste kasnke meen det vart dags. . nu försöker ajg väl mest få ordning på allt annat . . hade en massa saker som skulle in där men som det såg ut innan kunde jag inte få in nåt. . =P

Jag är inte den personen som har super bra ordning runtomkring mig. . röjjer till det rätt bra..!! Fråga morsan.;) haha

men nu ska jag väl få försöka få i ordning på det, lite iallafall..=)
Fasen vad svårt det är att skriva med tummen inplåstrad. . =/ har en nagel som fläckt sig. . eller ja delat på sig precis i mitten. . fastnar ju över allt med skiten..=/

Nej ville bara säga hejj och hoppas allt är bra..=)
Nu ska jag fortsätta här..=)

Föresten vad händer för roligt hos er ikväll??!!=)

Kramar

Johanna





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0