Syskondag!!

Japp. . ska snart ge mig iväg här nu och hämta bror min..=) Vi ska ha lite syskondag idag..=)) Han slutade tidigt idag så då sa jag att jag kunde hämta honom och vi kunde hitta på nåt skojj..=) Vi ska till museumet tror jag..=) Det verka som han ville det..=) För att sedan gå å fika någonstans hade vi tänkt..=) ja det ska bli riktigt skojj iallafall..=)
Det var längesen jag å han gjorde nåt särskilt..=)

Får la gå ut å skotta fram bilen först bara..=/ FIA JAG ÄR SÅÅ TRÖTT PÅ DENNA J*KLA SNÖ!!!

Nej jag tycker verkligen det räcker medd snö just nu. . tror inte jag är den enda. . tror de flesta har tröttnat på den nu. . iallafall dessa massor som kommer ner hela tiden . . gahh blir tokig på det. . eller ja kan ju inte bli nåt jag redan är..;) haha


Ha de nu riktigt gött..=)

Kramar

Johanna



Det här är ju mkt finare å tro mig varmare..;)

Kommentarer
Postat av: Stumpan

But I LOVE IT!!!=D .. hihi.. E ju så illa fint nu när snön ligger så här=) Inge blask o regn utan fin VIT snö!!=) LOVE!!! =) Hihi...men att kika på en fin solnedgång som vi gjorde den gången när kortet togs va ju inte helt fel heller må jag säga=) Härligt med årstider tycker jag=) Får hoppas på en riktig varm o fin sommar=) Hihi...ha de så skoj idag nu=) Kramizzz

2010-02-03 @ 11:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0