Strul med blogg

Japp idag har det vart strul att logga in här. . =/ hann ju inte blogga igår så tänkte jag skulle ha gjort det tidigare idag. . men kom in nu iallafall..=)

Igår hade jag verkligen en toppen dag..=)

Först middag hos mormor & morfar..=) med underbart goa hemmagjorda köttbullar och potatis och sås..=) Mums det ni. . =) Klår nästan mammas;-) hihi fast hon har ju lärt sig av den bästa.. . =) kanske vore dags att börja göra egna..;)

Sedan blev det en massa kortspel under hela efm..=) Vann och förlora stort..:P haha vi spelar inte om pengar utan bara om poäng. . =) 500 heter det vi brukar spela..=)

Vet att ni inte läser men TACK FÖR EN UNDERBAR DAG!!

Sedan åkte jag hem till min kusin å hennes familj..=) Fick låna matteboken och trevlig prat..=) Fick go kvällssmörgås med..=) Å umgås med hennes underbara barn...Även om den store pöjken (som fyller 3 idag) vart lite trött de sista..;)

Idag har jag vart i skolan, först till halv tio. . sedan körde jag min underbara Sophie till ÖB det är lite långt att gå dit när det snöar. . särskilt från oss eftersom vi är grannar..;) Sedan blev det kaffe å bus med Dino..;) helt sönderriver på armarna ;) envis hund kan man säga...)

Sedan en massa  matteplugg . . eller ja upprepning av det man har lärt sig.... haha

Fick brev från APU platsen idag med. . såå nu vet jag hur jag ska vara där under mina 4 veckor. . fick ett jätte trevlig personligt brev och även en folder med vad de gör på avdelningarna och latinska ord som de använder. . plugga in en del av dem iallafall..=)


Nu ska jag snart krama kudden då morgondagen består av en hel del skola eller ja till 11 men ahr en del som sak göras med...

Hoppas eran dag har vart riktigt bra..;)

Puss å kram

Johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0