SPORTLOV!!!!!!!

Japp det har jag nu..=) ledig en hel vecka. . men har skolarbeten att göra så det blir lite skola ändå. . har ju matten som jag tragglar. . Väldigt mycket kommer tillbaka hela tiden som tur är..=) Haha ligger i nåt fack i hjärnan längst bak och längst in å dammigt är det men det börjar att dammas av nu..=)

Haha ja ni... Annars är det rätt lugnt. . skrev i onsdags senast. .

Torsdagen så vart det lite skola mellan 12.30-14 och sen. . hmm minns inte riktigt, umgicks med Sophie lite. . tog en kaffe ihop . .ska ev. vara lite hundvakt åt Dino i nästa vecka eller ja gå ut med honom. . Kan ju sitta där å plugga så han inte känner sig så ensam. . ;)

Kvällen så vart det riktigt lugnt. . hade rejäl skallebang, har inte haft det så ofta nu det sista men nu tror jag att jag har en förkylning som är på ge eller nåt. . =/

Igår så skulle vi haft en rätt lååång lektion i sjukvård men när vi kommer dit så visar det sig att läraren är sjuk så vi fick våra papper inför apun och sedan vart det inge mer. . hade ju kunnat soooova läääänge juu men äsch kom upp iallafall.... Vart ute å knalla en liten runda, åt lite mat å somna i soffan. . vakna av att jag frös och kände mig allmänt eländig men efter två alvedon så gick det bra. .

Gumz å jag åkte till Lidköping överraska Mattias med lite paket..=) han fyller ju år på måndag..=) haha. . Skojj vart det. . annica henke och kalle vart där med..=)

Nepp om jag ska återgå till Matteboken eller nåt. .

Vad händer för skojj ikväll då??

kramar
Johanna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0