Lite trött faktiskt. . .

Eller ja inte så lite heller. . .

Men haft en helt otrolig dag med bror min å familjen det sista..=) Hämta upp honom vid 12 tiden för att sedan dra vidare mot Skara museum, där såg vi lite om bronssköldarna, har sett filmen förut men det var en himla massa årsen. . sedan kika vi på det var någon utställning om vad vissa personer med en viss åsikt gjorde i Skaraborg under andra världskriget. . samt medeltiden i skara. . den har jag oxå sett förut. .

Brorsan fick köpa några böcker om olika kyrkor. . en tidig present, han fyller år snart, vad var det han sa 18 dagar..??!!??!! 21 feb iallafall..=P

Sedan åkte vi till Gustavssons och fika lite..=) Nice å riktigt trevligt. .

När vi kom hem till dem så insåg jag att man behövde skotta. . där inte traktorn kommer åt. . såå jag gjorde faktiskt det, helt slut kan jag säga. . dagens motion. .

Efteråt blev det åter kaffe och tjöt för att sedan ta fram kortleken och spela lite kort=) Å efter det blev det kaffe å smörgås .. =) Köpte bröd på Gustavssons..=) Mumma

Nu ska jag snart krama kudden=) ska bli så skönt..=)

skicka in ett arbete idag med..=) *klapp på huvudet*

ha de nu riktigt gött..=)

kramar

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0