Kvällen. .

på er. . sitter i soffan och bara är. . lite seg faktiskt. . tror det är lite sviter efter grannens *underbara* musik i lördags . . . haha. . igår fick jag migrän å var bara att krama kudden. . släcka ner och dra täcker över huvudet. . Hatar det men det brukar inte komma så ofta. . som tur är. .

Idag har jag varit hemma, grejjat och plockat lite. . fått besök av en klasskompis.  . tog en snabb kopp kaffe..=) Trevligt vart det iallafall..=)

Sedan har jag vart ute och knallat en liten sväng. . vart nere å prata med min kära vice värd. . han är som han är. . 70 bast och tar hand om 4 föreningar. . kasnke borde ta det lite lugnt eller visa respekt för oss boende??!! Ja iallafall så prata jag med honom om att jag ville ha ett dörröga och fråga om hur jag skulle göra. . om jag köpte grejerna och om han mot betalning kunde fixa det men det vart tydligen låssmed som gällde. . ska dit och prata med dem imorrn hade jag tänkt... kan vara skönt att veta vem som står utanför dörren. . Just nu om någon ringer på och de inte har hört av sig innan brukar jag alltid ropa. . för det har ringt på och de skulle till grannen, ja både nyktra och onyktra. . det är lite otäckt iallafall. . . 

Sedan har jag beställt matteboken nu med. . kanske kan vara bra att läsa på lite innan, det är iallafall 7 år sen jag läste matte. . huga mig. .  vad har jag gett mig in på??!!??!!

Och gjort en anmälan till högskoleprovet med. . så det blir av. . kan ju alltid testa iallafall... Om sskprogramet kommer till skövde ges besked om i början av mars. . *håll tummarna*

Nu sitter jag och väntar på att Sophie och Dino ska komma hem. . måste få busa lite med den lille skiten..;) haha... jag är lektant där..:P

Imorrn är det skola mellan 8 och halv tion å sen slutar jag. . ledig onsdag, då ska jag köra hem honom.. tänkte vi kunde hitta på nåt skojj innan..=)

Som sagt provet gick bra och det känns riktigt skönt..=) Nu ska man bara ta tag i resten av uppgifterna med... en del kommer ju att hamna på praktiken för det har ju med det att göra....

Ha de nu riktigt gött å sussa lugnt..;)

Kramar

Johanna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0