Kanon dag!!

Nu har jag kommit hem och landat lite. . sitter här och väntar främmat kan man väl säga..=) Ska få lite hjälp..=) Men de kommer inte än så jag hinner blogga en liten sväng. . =)

tänkte skriva lite om vad som har hänt det sista eftersom det har strulat med att logga in här, har det blivit lite "efter"

I fredags gick det kanon..=) Fick sommarjobb på skarahemmet..=) Känns kanon..=) Skönt att veta att sommaren är ordnad. . Även kikat med CSN så det är lugnt kan jobba lite mer som tur är inte jätte men tillräckligt för att komma in i deras rutiner..=)

I lördags vart det en ganska lugn dag, mådde ju inte riktigt bra och det var ett uruselt väder ute så, plugga lite matte och småplocka. . det jag orka iallafall..=)

Söndagen firades bror min som fyllde 19 då..=) GRATTIS BRORSA!! lite efter men jag fira ju han den dagen som jag skulle..=)

Igår ja då vart jag mest nervös. . drog av golven här hemma och ja. . vänta på att det skulle bli tisdag..=) haha. .

Ja ni, dagen har vart kanon..=) så glad att jag hamna där.. (säger jag efter en dag=P) men det känns kanon..=) Mest visa runt och presentera sig. . fick kort å skåp. . men fick även vara med en del på IVA idag. . Sätta ekg, skriva upp puls och bltr, ta andningsfrekevens på en pat. se en del op sår m.m. ja ni hann med en del på den korta tiden..=) fick sluta halv ett idag med så. . =)

Imorrn är det praktik mellan 15-21.30 sedan torsd 10.30 - 20.00 så det är lite blandade tider. .

Nepp ni nu ska jag ta lite kaffe tror jag..=)

kramar

Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0