Ja ni...

Nu har man gått här hemma en dag å städat. . är nästan klar. . ska bara våga mig ner till källaren en dag med lite saker och sedan åka ut till en granne till mor och far och be dom elda upp lite papper. . som jag inte vill slänga här ute. . man vet inte vad folk tar sig till idag så. . bättre att ta det säkra före det osäkra. .

Annars ja ni ,  när man går så här å städar så är det många tankar som flyger och far i skallen. . så mkt jag skulle vilja ha svar på nu och så mkt jag skulle vilja skriva ner någonstans men det blir liksom inte av eller att jag inte kan. . Det är jätte jobbig, väntan är bland det värsta  man kan vänta på. . japp så är det. . . särskilt om man inte har tålamod till det. . Men ja bara vänta och se. .

Nu sitter jag här men en kopp kaffe som smakar ljuvligt. . som kaffe alltid gör. . =)
Fick pratat med mormor och morfar idag med så ska dit på måndag på dagen. . skulle få lunch där. . skulle ev bli mormors köttbullar men idag får man väl skriva morfar. . jag tror mormor och smeten men morfar får rulla. . de orkar inte så mkt längre. . tyvärr. . blir de gamla med. . men nu ska vi inte tänka såna tankar. . =)

Har haft en himla tur egentligen, fått träffat min pappas mormor och morfar och farmor och farfar..=)
Mest minnen har jag från Sven (pappas morfar) och mimmi (pappas farmor) de levde längst och de vi umgåtts mest med..=) Sen har jag både farmor och farfar och mormor och morfar kvar i livet..=) Sedan deras syskon men de har vi inte umgåtts så mtk med. .

Nej om jag ska försöka bli klar. . sen får vi se vad som händer ikväll..=)

Ska dricka upp min goa kopp Java med..;)

Kramar

Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0