Haft riktigt strul me blogg. .

Japp det hade jag. . har bloggat flera ggr men så har det försvunnit innan det har kommit upp..=/ illa trött på det så gav upp ett par dagar. .

Hinner inte blogga så mkt idag heller för ska snart iväg till Lidköping på första dagen på praktiken. . =)

kort intro dag 9-13 å är egentligen inte så jätte nervös. . mer nervös för vädret. . därför ville jag se på vädret innan. .
Sikket kaos det har blitt. . man kan undra om det är riktigt illa i sverige. . eftersom allt verkar rasa för all snö och kyla som har kommit. .  visst har det kommit mkt snö & visst har det var riktigt kallt. . men varför ska elen stiga så mkt och alla bussar och tåg har bekymmer att köra. . ??!!!??!! Ja en kan undra iallafall

nepp nu ska jag göra i ordning det sista. . =)

Kan hända att jag skriver ikväll beroende på vad som hinns med. . .kan få besök ikväll..!!

kramar
johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0