Fy faan

Vad jag är trött på denna vita helvete som kommer från himlen just nu . . . =/ nej nu får det vara nog. . kallt å eländigt. . jul å nyår (förra året) har ju redan varit. . nu ska det vara varmt och solsken. . så man kan må gott..=)

Fast männiksan är rätt roligt egentligen. . jag menar andra vintrar så har man sagt å jag vill ha en vit jul och vinter . . sen när man väl får det så klagar man..??!!??!!

Jag kan ärligt säga för mig själv att jag hatar snön. . nej inte min grejj. . meeen det är min åsikt. . kan vara en vit jul & en vit nyår men annars. . NOPE!!!!

HAha... idag har jag vart i skolan i en å en halv timme. . men sen blev det en kopp kaffe å smörgås med brudarna..;)
Såg en film idag. . vart liksom redan trött innan och blev ju inte piggare när man fick se film. . haha men det vart riktigt bra..=) älskar, älskar inte. . så borde ju sitta med frågorna nu. . ska ta å göra det men kanske borde fundera på nåt att äta innan..;)


nej om man ska göra nåt. . hämta posten kanske..??!!;)

Kramar

Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0