Fredag!!!

Japp det vart ju idag. . =) kors i taket snart denna vecka gjord med och många veckoarbetare kommer hem och känner sig lediga..=) En annan har ju inte riktigt veckokoll ska jag medge. . haha... om det är tisdag eller lördag eller kanske torsdag..??!! Tur att man har skolan och en bra almanacka som man antecknar allt i. . ;)

Ja ni annars hade det gått pipsvängen. . haha. . =)

Idag har jag vart i skolan mellan 10.25 - 11.50 och vi pratade om olika lungsjukdomar m.m.

Såg även en film eller ja en serie som gick på tv för många årsen. . Livräddarna.. Ja det är intressant och det är bra att det finns folk som gör insatser varje dag, såna vi aldrig märker. . detta var om Helikopter ambulans. . De gör insatser varje dag och räddar liv. . tacka att de finns. . man vet aldrig när man behöver dom. . synd att dom som allt annat drabbas av besparingar. . vi ska vara glada att vi har den vården vi har idag. . annars hade det inte alls vart bra juu. . Kostsamt att gå till läkaren eller få mediciner eller vad det än är . . Ja tur att man bor i Sverige. .

Ja ni. . vad händer för roligt för er ikväll då?? Själv vet jag inte riktigt. .  har blitt bjuden av ja invecklat men inte den som fyller år utan en annan och det känns lite dumt. . även om andra ska dit så känns det ändå lite knas. . Jättesnällt att bjuda mig men vill inte komma dit å vara i vägen. . Vi har inte setts så ofta heller innan så. .

Ja kanske tar mig ett djupt samtal med min kära mattebok..=P dags att börja kolla lite. . hmm. . roligt njaa men vettigt ja kanske det.. .


Ha de nu riktigt gött..=)

massa kramar
Johanna





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0