Förkyld. . .

Ursäkta att jag inte har uppdaterat på ett tag. . =/ men varken hunnit eller orkat. .
å på detta ligger en förkylning som bröt ut igår. . =/ Inge roligt alls. . igår kväll kom denna smyggandes. .

Men nu till vad som har hänt. . i söndags var jag ute hos kära mor och far..=) trevligt var det. .=) Tjöta skit, färga mammas hår. . ja som vanligt..=)

Sedan åkte jag hem till Sophie och Dino. . =) skulle ju passa han i veckan. . eller ja gå ut med honom..=) så det börja i måndags kväll. . =) När kl var 5 och jag hörde en hund skälla. . trodde faktiskt det var ute först men efter många om och men förstod jag att det var Dino. . haha. . så då knalla jag ner. . vart ute å gick en halvtimme. . =) stack bort å handla lite för att sedan sätta mig hos han och plugga matte. . han måtte känna sig trygg men en för han stensomna vid sidan om mig..=) Sötis där..;) sedan gick vi å mötte upp matte..=) haha...

I tisdags så vart det först en promenad på en timma..=) eller ja 50 min det vart nåt sånt. . ;) sedan så gick jag pch gjorde mig i ordning för att åka vidare. . men först tänkte jag mata lillskiten och ta ut honom en snabbis men han protestera rejält då. . gick in i vardagsrummet. . han ville inte gå ut mer. . så det vart lite mat och sedan fick han vara..;) Åkte iväg till Tibro och tillbringa en underbart trevlig kväll där..=)  Massa kaffe och tjöt. . ;)
Började dock känna att det klia i näsan men trodde det berodde på hennes blommor som luktade rätt starkt. . =/

Igår vart det en prommenad med lillskiten igen. . ;) blev en timma. . =) Sedan satt jag å plugga lite matte där innan jag åkte iväg å hämta brorsan och körde hem honom..=) syskontid..=)

När jag var där ute så började jag frysa en del... tror jag hade feber igår. . men inte idag. . iförsig har alvedon i kroppen så. . Ja vi får se. .

bara jag är pigg till imorrn efm men får gardera mig med alvedon och nässpray. . ska på arbetsintervju om sommarjobb på skara hemmet..=) Håll tummarna. .

nej nu ska jag återgå till att blegga på tv. .

Pöss å kram

Johanna



Sötisen



Han ser ut som ett monster.. ;)





Kommentarer
Postat av: Stumpan

Hihi.. lycka te idag gumman lilla!=) .. men e lugnt.. Ronny e kanongullig! håller tummarna!

2010-02-19 @ 08:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0