En lugn dag....

Japp har det vart idag. . vart i skolan mellan 11 och 14.. Långa dagar man har va??!!:P haha kommer bli mer. . får ju matte B senare så. . men först ska ja ut på praktik. .

Ida hade vi först sjukvård. . hipp som happ fick vi träna på plastarmar att ta venprov.  . Känner mig ganska säker på det. . och det är stor skillnad på plastarm och vanlig arm. . såå... Ja alltid bra med lite träning.. =)

Sedan på rehab. . ja den kursen kan variera från rolig till tråkig. . diskutera visst nån MoHo modell som man gör för att få fram vad personen är intresserad utav. . eller tycker är rolig så det blir en lättare rehabilitering. . ja.. ida var den inte alls lika rolig. .

Vad händer i helgen då?? För mig vet jag inte riktigt. . ta det lugnt kanske.. ska nog ut till mor och far iallafall..=) på måndag ska jag till Lidköping. . =) Träffa min kusin å få låna en Matte bok..=) Ska bli trevlig att träffa henne och hennes familj..=) Kanske kollar upp om mormor och morfar är hemma på dagen. .  men det är ju i början av nästa vecka juu. .

Ha de nu riktigt gött..!!

kramar

Johanna









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0