Brr. .

Tja!!

nu är det riktigt kallt ute idag igen. . =/ fasen vad trökig det är. . igår var det ju tö väder och idag är det sviiiinkallt ute. . det fryser på då å blir halt å jäkligt. . .


Igår vart det skola till 11 åkte hem och bädda rent och gjorde i ordning lite i sovrummet. . =) *klapp på huvudet* sedan vart det att laga lite mat och grejja lite för att sedan en lång prommenad med Sophie och Dino..=) hon hittar ju inte så bra här så vi gick en rejäl runda..=) Skönt vart det iallafall. . dock halka jag till så har lite ont i knät idag men det ska ju gå över..=)

Tog en eller två eller tre koppar kaffe ihop med. . =) Kvällen igår tillbringa jag med en annan vän..=) Så helt nöjd med dagen..=)

Nu ska jag snart gå å göra mig i ordning för skola. . skola idag mellan 12.25-14 ingen alls lång dag.. . . lite trök när det är så korta dagar. . men det blir snart annorlunda då när matten kommer igång. .

när jag kommer hem idag ska jag fortsätta med att plugga matte. . har en del att göra där så lika bra att kämpa på. . borde göra några gamla högskoleprov med så jag kommer in i det med. . .

Nästa vecka är det lov och sedan börjar praktiken. . fick ett helt okey schema, en fredag och lördag kväll på hela tiden. . enda helgen då . .  sen en massa kvälls och dag pass. . ska sätta mig å räkna på det så det inte är för lite timmar bara.. .

Ha en riktigt trevlig dag.. .

Kramar

Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0