tjabba, tjena hallå:)

Tänkte passa på att blogga lite. .  nu innan jag ska iväg och jobba. . jobbar kväll idag. . . 

rätt mycket som har hänt sedan sist och vet inte riktigt om jag vågar skriva allt i bloggen. .  vet ju inte riktigt vilka som läser. . samtidigt är det ingen hemlighet eller joo kanske lite. . :P haha jag vet jag är rörig. ..  ibland mer än vanligt men äsch är Johanna, lite knäpp och lite galen. .  haha. . 

står fortfarande som reserv på högskolan så kommer inte räkna med att komma in. .  känns bäst så. .  kasnke är lika bra för hösten kommer innebära förändringar. . STORA förändringar kan jag skriva. . 

hmm blev förändringar förra veckan med. .  jobbade kväll på tisdag och kort dag på onsdagen men sedan så blev det två nätter istället för en kväll. .  såå natt mellan torsdag-fredag och sedan mellan fredag och lördag. .  ibland blir det riktigt knas. . meen fina pengar till slut iallafall. . eftersom jag kommer börja gå på a kassa nu så . .

kontakta dem idag. .  fick prata med en bra kvinna i telefonen. . 

igår var det lite prommenad och plock hemma så nu är det okej här iallafall. . haha riktigt trasselmaja ibland, å de erkänner jag..;) haha.. 


i veckan som kommer så är det jobb en hel del. .  men det slutar ju på torsdag nästa vecka. . sedan är det bara på timme. .  har jag tur så blir det kanske lite mer. . men det är inte lätt när man går på akassa och nya regler men men pengar måste ju komma in på ett eller annat sätt. . 


nepp nu ska jag diska lite och sedan ta en dusch. . ska träffa Becka-pärlan innan jobbet..;)






kramar



Kommentarer
Postat av: Stumpan

Taaack gumman lilla! Hoppas du njuter nu när du e ledig lite!=) Kraaaam

2010-08-12 @ 13:13:45
URL: http://bmwflickan.blogg.se/
Postat av: Stumpan

Tänker på dig!

2010-08-14 @ 18:07:48
URL: http://bmwflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0