sitter. .

ute hos mor och far. . ska snart dra fram snabeldraken och dra över golven åt mamma. .  hon pekar med fingret och säger vad man ska göra *fniss* haha

annars ja ni livet de leker. . sakta men säkert. . jobbat en hel del denna vecka med. . 
 meen tar en dag i taget så ni är med. .  blir ju inge bra om man hoppas hit å dit. .  vet ju knappt själv vart man skriver då. . 

fredags kvällen var trevlig hos Holms. .  Tine var där med.. åt hemma gjort pizza å senare äpple paj. . =) tjötade och gosade bebis..;)

Lördagen tillbringades ute hos mor och far. . med bröder eller ja broder och tjej. .  hjälpte mamma lite. .  var rätt sleten då vet jag. . 

Söndagen var oxå här ute. .  fast fick åka hem tidigare än vad jag hade tänkt för att jag fick en natt att jobba då. . trivs med att jobba natt samt att de ger en del fiiiiiiina pengar. . å de gillar vi. . 

fick även jobba natten som kom där efter med.... gick lika bra det. .

nej nu vill mamma att jag ska grejja lite så kasnke fortsätter om ena stund..=))


Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

Kommentarer
Postat av: sofia

Du e så fruktansvärt strong gumman!! Beundrar dig te 1000!!!! KRAM!!!!

2010-08-26 @ 14:26:02
URL: http://stridhsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0