Sista sommarjobbsdagen, jobbigt överlag ja massor. . .

Ojoj kommer nog inte med att hinna skriva allt men lite. . har inte orkat blogga faktiskt eller ja de har gått i ett hela tiden.... tidiga mornar och sena kvällar. .  och lite smått kaos. . 

Nu ska vi se förra veckan. .  hmm. .  jobbade kvällen och sedan dag, å dag sedan sist jag skrev här.. sedan på torsdagen så åkte jag med Pärlan..;) och kollade på kattunge. .  blev en gul randig liten sak. . ursöt och kom ihåg pärlan att jag äger ena örat..;) haha. .  lite tjöt och mys med den.  .=) Kom från ett fruktansvärt ställe så han kom defenitivt till ett utmärkt hem..=)

Sedan på fredagen var vi hos farmor och farfar och grilla.... =) jätte trevligt, åkte dit med Bettan och Andreas. . för att vi skulle åka hem tidigare eftersom jag skulle upp å jobba på lördagen. .  klockan 22 ringer pappa och säger att mamma är påväg intill ambulans. .  hon har brutit foten. .  eller ja fotleden på 3 ställen. .  fast detta visste jag inte då utan på lördag eftermiddag. . kanon jobbigt var det. . hon operades på lördagen och kom hem i onsdags. . 

Allt har varit jobbigt tills man visste att hon skulle komma hem. .  var och hälsa på henne i söndags kväll efter jobbet. . 


Å efter det besöket fick jag äntligen träffa Stumpan. . vi hade för många veckor ifrån varandra tyckte vi. .  har jobbat omlott hela sommaren. .

Nej nu ska jag snart iväg till Holms. .  ska bli dunder trevligt det med. .


ha nu en riktigt skön kväll nu...=)


Lovar inget men ska försöka bli bättre på att blogga..;)





Kramar

Kommentarer
Postat av: becca

japp klart att ena örat är ditt ;) haha <3

2010-08-23 @ 14:53:49
URL: http://www.slasktant.wordpress.com
Postat av: sofia

Tjoooohooo lilla favvogumman!=P hehe.. One fråga;P får jag fort. länka dig, elle ska jag ta bort den?.. Gillar dig gumman! You are strong! KRAM!!!!

2010-08-26 @ 10:41:06
URL: http://stridhsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0