hemma. . .

Japp nu sitter jag i soffan här hemma. . ska nog snart krama kudden tror jag. . är rätt trött faktiskt. .  har jobbat några få timmar idag med så. .  haha 4 st men men de är 4 timmar mer denna månad..=)


sitter och har en massa tankar i skallen. .  stolt på ett sätt misslyckad på ett annat. .  eller ja. .  är knäpp. .  så är det bara. . . 

men men

nu ska vi se, tisdagen var jag på. .  jobbade natten emellan där och skulle till tandläkaren kl 11 så bara hem och kunde verkligen inte sova de få timmar jag fick. .  =/ men men eller ja tror de blev en timma. .  mamma fick ringa och väcka mig kl 10 iallafall. .  var livrädd att försova mig. . 

åkte till tandläkaren och fixa en rotfyllning, inte så farligt faktiskt. .  tanden var ju död. .  haha han satte i en massa stift och så visa han hur de såg ut när det var halvvägs. .  alltså skulle han fylla med nåt mer. .  så sa han i vanliga fall så fyller man med ett eller två tre på sin höjd nu har du minst 15. .  haha tur att man inte ser ut sån säger jag bara. . 

en nackdel är att skalet är så tunt så det kan bli så att tanden inte håller. .  men de får vi ta då. . 
nu ska vi bara se om folksam tar det eller om jag får betala hela kalaset själv. . .

inte nog med det nu så ska jag dra ut en tand nästa vecka. .  en visdomstand som de var ett litet hål i och man ska tydligen inte bråka med dem utan dra ut dem istället..;) haha


sedan blev de ut till mamma och pappa. .  där vankades det mat och sedan sov jag en timma till på soffan. .  såååååå skönt .. .  sedan hjälpte jag mamma lite. . 


igår var de fika med söta Ulle. .  ALLTID TREVLIGT ATT TRÄFFAS: . ."!!!!!!

sedan grej å slappt hemma. . 

i helgen så blir det jobb på lördag kväll 16-21.30 sedan inget mer inbokat iallafall, detta blir min hmm sjunde helg på rad. .  kanske är man ledig nästa helg. .  hmm det märker vi. .  sista helgen i mitt gamla liv. . början på de nya veckan efter. .


nej ni nu ska jag snart sova. .  är rätt trötter. . .




sov så gött

kramar


Kommentarer
Postat av: sofia

TACK för igår gumman!!=D Kramizzz

2010-08-28 @ 06:52:53
URL: http://stridhsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0