Soooooooool!!!

Hejsan!!

Det är verkligen super skönt väder ute juu..=) Kanon gött verkligen. . =)

Själv sitter man fast med studier. . =/ usch vill egentligen inte men det ska ju göras. . fattar inte riktigt det är mindre än en månad kvar tills man är klar. . eller ja nästan iallafall 26 maj är det klart..=)fatta vad gött. . sen får man gå nervös för att veta om man kommer in eller inte. . .

Ja ni igår. . det var en super rolig dag...=)

Börja med att vi träffades ett gäng och plugga matte på morgonen eller ja mellan halv nio och halv elva. .  då min lektion börja med sjukvård. . då hade vi HLR. . lite tröttsamt för det upprepas hela tiden. .  tror vi har gjort det varje termin nu. . men ja det fastnar ju iallafall. . synd att det ändras till och från men det är väl därför det ska upprepas. . 

sedan var det en liten paus och sen var det dags för matte. .  japp sista lektionen på fredagar haha en är typ inte död innan. . :P haha. .

Jag trodde jag skulle ha lite mer tid sen innan jag skulle hämta brorsan men nepp så det blev ungefär en halvtimma hemma innan jag hämta upp han på praktiken. . for sedan ut till mor och far och hjälpte till med förberedelser. . De hade köpt paj från Köttex. . och sedan en kladdkaka till kaffet..=)

smakade helt underbart gott och var super trevligt. .  många som kom och man försökte prata med alla. . tyvärr hanns det inte riktigt med.. 

Idag fyller MORFAR och "MOSTER" år =) GRATTIS PÅ ERAN DAG!!
Ska fira morbror och "moster" imorrn. . =)

Morfar ska ju firas med mormor den 7 maj..=)

Ska iväg till mina föräldrar och grilla lite senare=) sen blir det en tur till Holms..=)

Så ser min lördag ut men först lite kaffe på maten och sedan fortsätta med pluggande på balkongen tror jag det blir..;)




Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0