Helg!!

Japp det får man väl säga att det är nu . . =) Jag är helt slut efter veckan som gått. . hade en riktig piss dag i tisdags. . ahh...meeen kan inte göra mer åt det å överlevde den dagen med... haha....

Nu ska vi se i måndags blev det inte så mkt städat här hemma som jag täntke mig. . somna nämligen på soffan . . steen somna verkligen... blev riktigt paff när jag vakna till liv. . hahah... ja där ser man ibland. . vad lite sömn kan göra mkt. .

I tisdags då. . då vart de skola på morgonen. . först var det social omsorg. . då pratade vi om våra apu:n . . de flesta hade haft det riktigt bra. . medans någon hade haft en rent helvete. . man får inte behandla fok hur man vill . . . sen om hon är 50 bast och kände sig ritkigt ner tryck i skona. . vad hade de inte gjort med en 17 åring då??!!??!! nej en sådan människa skall inte va handledare. . så är det bara. . .

Sedan hade vi omvårdnad och där fick vi skäll . .våran lärare hade inte riktigt koll . . vi hade inte fått nån uppg. att göra under apun utan vi skulle bara kolla hur dokumenationen går till och det gjorde vi... sen att ställen inte kunde eller gjode en ordentlig dokumentation är väl inte vårat fel. . ??!!???!! ja det blev som det blev. .

sedan hade vi MÄSK men faan vad värdelöst det var. . en Imam kom å berätta om sin religon mendans vi trodde han skulle prata om hur man ska bete sig inom vården när man möter en muslim. . ja sluta sent gjorde han med. . 

hann bara hem en kort sväng käka lite å sedan var det dags att åka jobba. . då åkte jag förbi okq8 och skulle köpa låsspray ja då startade inte bilen sen. . kasst batteri. . hahahahahahaha kan det bli sämre. . men fick iallafall starthjälp å en snäll pappa som hade fixat ett batteri till mig när jag kom dit på onsdagen. .

Nu hoppade jag visst lite framåt men jobbade natten iallafall slutade 08 i skövde och var å hämta upp klasskompisen kl halv 9 å sedan till skolan till kvart i tolv.. fick då låna en kompis bil för att åter ta mig till skövde å möte med jobbet. . som höll på till kl 14 å sedan så åkte jag å hämta min bil för att sedan åka ut till mor coh far. . bytte batteri å tog en kaffe sedan hem å laga mat. . då hade jag inte käkat på hela dagen. . hade ju inte tid. .

igår å idag har jag jobbat. . 8 - 17 och det har gått bra.. å nu är jag ledig tills tisdag kl 17.. skola har jag bara en lektion på tisd vid middags tid och sedan hela onsdag. .

Annars är livet inte det bästa just nu . . börjar bli lite trött tror jag och ser bara en massa måsten. . .

vikten har det gått riktigt jävla skit med och ja. .  nepp orkar inte med detta nu. .

Imorrn är det middag med släkten på mor min sida å sedan bio med brudarna..=) ska bli riktigt skoj. . ska se new moon . . = )

Ikväll så kanske jag ska träffa gumz en sväng inte träffat henne på evigheter. . .

Nepp långt inlägg och inte kasnke min mening att det skulle bli så ..

Ha de nu riktigt bra!!

Kramar

Johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0