Fick en pik 😂😂

Hejsan pĂ„ er!! 

Fick en lite pik av gumman för ett tagsen att det var lĂ€ngesedan jag bloggade 😉 Ă„ det var det, som sagt lusten kommer och gĂ„r och det Ă€r bara sĂ„, sommaren har gĂ„tt med bĂ„de vĂ€rme och sol och vi gĂ„r emot mörkare tider 😔 

Vad ska jag skriva efter senast ?!? Jo magen ja denna mage, var ju inlagd i maj mĂ„nad men kan inte ens beskriva i ord vilka smĂ€rtor det var , kĂ€nde mig misstrodd utav lĂ€karna men började jobba igen pĂ„ junimĂ„nad först halvtid och sedan heltid ... Fick en ny medicin som verka fungera helt okej, ibland nu sĂ„ spökar det men inte alls som dĂ„... Var pĂ„ Ă„terbesök hos lĂ€karen i augusti och dĂ„ fick jag besked att antagligen sĂ„ Ă€r jag en utav dom som drabbas av nervsmĂ€rtor i kopplingen tunntarm och tolvfingertarmen 😔 kommer antagligen komma och gĂ„ och man fĂ„r försöka hitta en vardag som funkar... 





Ska försöka blogga ikapp nu men det kommer i omgĂ„ngar 😂😂 

Kramar 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0