Förra veckan, vecka 19!!

Ja ni nu var det ett tagsen sist... Men idag skriver jag :) fast lite om förra veckan ;) och ni vad hände då?!? Ja ni i mitt liv händer inte så mkt just nu för mesta del hemma i lugn och ro!! 

Måndagen förra veckan så var jag sällskap med pappa till Göteborg en sväng :) hade en riktigt trevlig dag :) 

Tisdag var en hemma dag i lugn och ro och för på kvällen åkte jag ut till mor och far, skulle vara där några dagar (onsdag och torsdag) när jag förberedde mig inför torsdagen, då var det dags för koloskopi :( usch hemsk sak man fpr utsätta sig för... Men det gick bra med en del medicin samt lugnande.. Vet inte vad som var värst det innan eller det som var under tiden?!? Ont som skam hade jag hela kvällen :( gumman kom och hämta mig i Falköping .. TACK systrami <3 

Fredagen fyllde gumman år!!! Mega grattis !!! Haha hon fick sig nog en chock när hon kom hem kan jag tro ;) ingen susning om vad jag talar om men bara ryktet gick haha :p  gänget var hemma på kvällen och vi tjöta och blega på tv :) 

Lördagen tog jag en tur till axvalla marknad och kika :) hitta en tunnika :) solen sken och underbart var det :) 

Bakade även lite kakor till mor och far på eftermiddagen :) för på söndag fyllde mamma år :) vi barn slog ihop och en dag kan vi ligga på lur ;) 

Det var min förra vecka och nu kommer lite bilder... 

Ja ni magen är inte bra vissa dagar värre än andra och är sjukskriven till 28 maj!! I nuläget... 








 

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0