Söndagkväll!!

Ja som det låter så är det söndag kväll och blåser som skam ute :( regnar gör det visst med nu hör jag... 

Dagarna går fort och man hänger inte med, kommer det lite värme nu också så säger det pang ute... Våren är då här :) 

Idag har jag varit och hälsat på bror min.. Han opererades i torsdags och är kvar där... Vi satt och tjöta och spela lite kort :) trevligt att fördriva tiden ihop... 

Nackdelen är att jag får så jäkla ont i magen när jag har gjort något... Varit iväg en stund och jag är helt slut sen :( å smärtan ja den är inte rolig heller... Håller tummarna för att läkaren kommer med något vettigt på tisdag nu... Börjar bli så jäkla trött på detta... 

Ja ni inget roligt inlägg men jag hoppas eran helg har varit bra iallafall :) 


(Bild från i somras ) 

Kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0