Redan fredag och snart lördag :)

Hejsan på er !! 

Några dagar sedan sist, och tänkte göra en liten uppdatering på vad som hänt här!! :) 

Tyvärr är jag fortfarande sjukskriven :( börjar bli bra rastlös på det men magen är inte alls  i form :( läkarbesöket gick över förväntan sist :) vilket är positivt men jag fick inga direkta svar på något... Han tror inte mina bekymmer har med operationen.att göra utan han vill se över hela systemet... Ska in på några undersökningar (som jag inte ser fram emot men är ett måste ) har typ levt på ris/potatis och smörgåsskinka till lunch och middag de sista och det är väl de enda som fungerar någorlunda ibland, ibland får jag så ont så jag inte vet vad jag heter eller vart jag ska vända mig!!! Tur att det finns medicin att ta till vid dessa tillfällen... Även om man inte vill ta dem... 

Tar dagarna väldigt mycket som de kommer och vågar inte planera för mycket ifall!!! Hemskt att livet kan bli låst såpass mycket som det blir men funkar inte magen funkar ta mig fasen inte kroppen :( 

Försöker hitta ljuspunkter i livet, mina vänner betyder massor och min familj!!! Älskar er överallt annat!!! 

Idag har jag varit och tittat på brorsans föreställning med music Passion - drömmar!! Riktigt bra och rolig show :) 

Sedan vart det kalas för morfar, morbror och hans fru som alla fyller i dagarna här!! Trevligt att träffa släkten då det inte blir så ofta... :) (hade med mig egen mat så det funka relativt bra) 

Nu ska jag snart krypa till kojs här tänkte jag.. Inga direkta planer imorgon så får väl se vad man orkar!! Krafterna finns inte alltid!! 



Bild från idag :) 


Bild från en promenad i veckan :) 


Pyssla med mitt eget hår en kväll!! Ja liten fläta blev det :) 

Natti natti och dröm sött !! 

Kramar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0