Påskafton :)

Ja ni igår var det påskafton 😃 tiden går fort och vi går emot ljusare tider, äntligen!!! 👍👍 

Men vi tar långfredagen först och då var det middag hemma hos mor och far 😃 hela familjen var samlad, god mat, Ja det lilla jag kunde äta.. Och lite spel och trevlig tjöt 😉 och kvällen var det bio me Goa gänget 👍 fast and furios 7 den var helt okej i mina ögon 😃 




Igår tillbringades kvällen först på Blomberg med grillning och sitta och tjöta vid elden och sedan film hemma hos Mattias.. Umgås med de bästa helt enkelt 👍👍 





Magen vill väl inte som jag vill men men tar en dag i sänder helt enkelt... Det har varit lite jobbigt eller är skit jobbigt rent ut sagt 😔 men ja vad ska man göra... Den 14 är det återbesök hos läkaren och så bara att avvakta tills dess... 

Nu vill jag passa på att önska er en fortsatt härlig påsk !!! 

Kramar 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0