kors i taket!!

Hejsan!! 

Tror inte jag har några läsare kvar men är lite smått sugen på att börja blogga igen :D 
Sen om det kommer hålla, ja det är en annan femma.. bloggen firar ju typ 7 år detta år, 7 år av mitt liv som har givit mig  en stor förändring.... både mentalt och fysiskt sätt... =) 

Jobbar och sliter det gör jag... just nu är jag sjukskriven sedan 2 helger tillbaka då jag fick åka in akut med magsmärtor.... tillbringa ett par dagar på sjukhus och en titthållsoperation blev det... =// de hittar inget särskilt men ska på återbesök den 14 april så får vi se... 

Annars vill jag passa på att önska er en riktigt glad påsk !!! 

Så förhoppningsvis ses vi snart igen..:D 

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0