Ingen bra blogg period!!

Fick lite påbackning igår av gumman att det var dåligt med uppdatering här... det kan jag väl hålla med om...

Har inte haft lust till detta alls men lovar inget och säger inte för mkt men ska försöka bättra mig..;)

skrev sist om kissen som hittat till mina föräldrar..:)

vad har hänt sedan dess.... *kliar mig i skallen och funderar*

har gått ut på praktik med skolan, är nu på en dagvård/korttid i Lidköping för personer med en demenssjukdom... intressant som bara den och har fått med mig en hel del utav dem redan och hoppas jag ger lite tillbaka...:) Hoppas kan man juu;)

Så de sista tre veckorna har jag tillbringat nästan alla dagar månd-fredag där... skola torsdagar då... är ju ingen morgonmänniska men det har fungerat det med... även om jag har varit otroligt trötter ibland... nepp är både en kvälls och natt människa... och på tal om det så firar jag påsk på korttiden detta år..=) på nätterna iallafall..;) haha... fiiiina pengar så =) inget mig emot, hinner nog fira lite med familj och vänner med..:)


Igår var det en sofia och johanna dag..:) från kl 15 till ja, hon var nog nästan 1 i natt innan jag hitta hem....

gick och strosa i lite affärer i lidköping, har ju lite dåligt med byxor nu när ett par till har gått sönder, så hitta det och lite linnen..:) kosta inte så mkt för den delen heller så... är grymt nöjd..:)

sedan åkte vi hem till henne och så hjälpte jag henne att baka och sedan bjöd hon på varm smörgåstårta..*mums* (tror jag kommer ihåg receptet..;)







Smaskens..;)



Sista bilden får tala för sig själv..:)


Nu ska jag slappa lite innan jobbet..:)

Ha det toppen nu!!!

Kramar


Kommentarer
Postat av: Sofia

Du e såååååååååååååååååååååååååååå fin!!!! <3 KRAM!

2012-04-05 @ 21:16:07
URL: http://stridhsofia.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej tjejen. man kan inte tro att det är samma tjej, på insidan vet jag att det är det. men utsidan oj oj oj. kram mam

2012-04-08 @ 10:31:03
Postat av: lo

wow hur haar du gjort+ bra kämpat

2012-04-25 @ 20:27:31
Postat av: Madde

Ojj vilken skillnad på dig!! Vilken kanon jobb du har gjort=)

2012-07-27 @ 16:22:41
URL: http://gbpminviktresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0