Tankar!!

Japp tankar och funderingar, hinner nog inte skriva så där jätte mkt för ska snart iväg och jobba i natt med. .  eller ja börjar inte förrän 21 men ska handla nåt att äta innan och sen är det skönt att vara där i tid. . 

i natt tyckte jag att det gick toppen att jobba, även om jag var bra trött, sov ju inte så där jätte mycket mellan skolan och jobbet. . men det gick bra, ska ju vara i stan i natt med så. . =) håll tummarna..=)

Satt och läste tillbaka på bloggen lite. .  nu för ett år sedan var ett av mina jobbigaste stunder i livet om jag får säga så. .  jag höll på med flytet. . fy fan säger jag bara. .  värre än värst var det. . men jag klara det med..  ett stort steg i rätt riktning. .  nu efteråt kan man tycka att det gick ju relativt bra ändå. . när man kan och man klarar av en sådan grej styrker det en otroligt. . 

jag mår ju faktiskt jätte bra . . nu hoppas jag bara att få komma in på återbesök för att se att alla värden är okej. . 

jag vet att jag enligt läkaren kommer säga till mig att enligt BMI har jag inte gått ner tillräckligt men jag känner så här att huvudsaken att jag mår bra. . sen att jag inte har ett normal bmi det spelar mig ingen roll just nu. .  jag vill gå ner en 15 kilo till då har jag nått ett stort mål. .  eller ja kanske inte ritkigt så mkt. . men då tror jag att jag landar på en bra vikt som jag känner att jag vill ha . . 

mitt BMI när jag började för ett år sen var : 48,7
idag är jag nere på: 31.2

det är STOR skillnad. .

förlåt att jag tjötar om detta men just nu snurrar det möe tankar i skallen. .



hoppas ni får en toppen fredags kväll/natt nu!=)


Kram kram

Johanna

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du e så grymt duktig gumman! Så otroligt stark e du!:-) du e bara bäst!!:-) kramiz

2011-09-16 @ 22:19:15
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0