Skola!!

Hejsan på er!!!

Nu sitter jag här, borde egentligen sova meen kan inte . . sov en halv timma förut. .  menmen möe kaffe så ska nog det gå bra..:)

Idag har jag varit i skolan. .  hade en redovisning, förhoppningsvis gick det bra. .  slutredovisning i kursen. .  ahh pirr i magen. .  meeen det ska nog gå bra ett G ska man skrapa ihop iallafall. . 

sedan hade vi en handledarträff med. .  ska ju snart ut på praktik. .  och jag ska vara på Österbo i Skövde. .  en korttidsavdelning för personer med en demenssjukdom. . ska bli super intressant och jätteskojj. . =) har två handledare där och bägge två kom idag..=) Börjar måndag v40..=)

sen åkte jag hem och sov en stund som sagt och ska snart iväg och gå bredvid på nattpatrullen. . =) ska bli jätteskojj. .  gick bredvid i tisdag-onsdag med men då var jag på landet. . ska jobba natt nu fre-lörd, lörd-sönd och ska vara i stan då så ska gå bredvid i natt med. .  men börjar inte förrän halv 10 fick lite despans ikväll..=)

Annars ni i veckan, har det mest varit jobb. .  och plugg. .

igår var jag och fika med goa Marie..=) Tack för gott kaffe..=) och trevlig pratstund..=)





Hoppas ni sover gott i natt nu..=) det ska jag göra imorrnbitti..;)



Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0