Partajj, tandläkare, bilbesiktning och nattpatrull!!!

Kan väl sammanfatta den senaste tiden. . 

Lördagen var det partajj för söta Stina. .  hade en super afton som började tidigt och sluta sent så som en fest ska vara. . =) Jag höll mig dock till Cola hela kvällen, jag har insett att ska jag dricka så ska jag dricka för att det är gött. .  annars är jag bakis innan jag kommer ut..=P haha. . 

Började kvällen på kinan i Götene. .  och sedan hem till födelsedagsbarnet, för att sedan dra till bowlingen i Götene. . och sedan vidare till Stat. .  självklart blev det natta mat me. .  mina vänner var hungriga, ja jag med för den delen iförsig. .  så stanna till vid donken. .  kl var ju ändå efter 2 så inte så möe som är öppet då..=P landa hemma i sängen runt 04.00 iallafall. .  =P



köra bil och ta kort är inte lätt..=P


Söndagen blev jag väckt utav brogår´n runt halv 11, ja jag sov länge. .  fick hoppa in och jobba kväll igår. . 

idag har jag varit hos tandläkaren på morgonen. .  inga hål bara lite tandsten .. 

landa hemma hos mor och far och fick lite middag emellan. .  spela lite kort och hade en trevlig stund då mormor och morfar och morfarssyster var där. .

sedan åkte jag iväg och besiktiga bilen med, hade nog jäklig bra tur tror jag. . 

fick bara på bländade halv ljus. .  så pappa hjälp..;) fick iförsig ombesiktning men det var väl det enda me. .  Johanna GLAD!!

Nu ska jag snart iväg och jobba natt. .  kör imorrn natt med. . fiiina pengar!!








Hoppas ni sover gött sen!!


Kramillikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0