Kvällen!!

Kvällen på er!!!

Har precis packat ner skolböckerna inför imorgon så ska snart om en stund iallafall sussa kudden. .  är inte trötter men ska väl försöka sova iallafall..:P

har haft ett par lugna dagar här sen jag gick av jobbet i söndags morse. .  riktigt skönt har det varit. . 

Grejjat och donat hemma tillfullo så nu kan jag känna att det är rätt gött här..:)

mamma var här en sväng igår och kika igeom mina klädkassar som jag skulle skicka iväg, nu tog en kompis bunten som blev kvar. . 



Ikväll titta stumpan hit med, bjöd på varma mackor och vi kika på film..=) sedan fick jag låna en bunt av henne och hon en av mig med filmer. .  låna utav varandra är bra..=)

sedan förde vi över en del kort som vi har tagit genom åren. .  blir många när vi umgås. .  fast en del är belagda med sekretess=P haha. .  ojojoj såna kort man inte ens tar fram och kikar på själv..=P haha.. 

tjötat och skrattar, riktigt skojj med andra ord..=) som vanligt..:)


En del bilder som jag fick idag gav mig en rejäl chock, inser nog inte och fattar absolut inte ibland. .  se bara här. .



Nästan ett år skillnad, tror jag iallafall. . 

går ju till definitivt det bättre. .  gäller bara att få skallen att hänga med...

Nepp snart dags att försöka nana iallafall. . 

skola imorrn som sagt och går in på en ny kurs. .  den andra får jag betyg i nästa vecka tror jag. . !!!






KRAM KRAM PÅ ER!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0