Praktik!!

Japp nu är det de som gäller!! Fast gör sista kvällen idag för denna vecka då mina handledare inte jobbar mer denna vecka, hmm kanske imorgon men då är jag i skolan!!

Visst kan gå med någon annan men får ihop timmarna ändå så det spelar ingen roll. . kan vara skönt med lite lång ledig me.. .=)

Jätte intressant på praktike, är lite speciellt nu med och inte som "vanligt" men får se den sidan oxå och det är super intressant det med..:) Gillar läget..=)

I helgen gick det i ett. . 

fredagen luncha jag med gumz som är i spanien nu förresten. .  hoppas du har det skojj gumman!!

Kvällen kom det ett härligt gäng brudar hit och vi åt tacos, drack lite vin och kolla på twillight. .  en riktigt kanon kväll med andra ord..=) Tack brudar för det och ser fram emot bio snart..;)

På lördagen gick jag upp tidigt och fick skjuts av bror min till våra föräldrar, där vi åt frukost allihopa tillsammans..=) mysigt och mumsigt..:)

sedan åkte vi på loppis i götene och sedan eggby för att åka tillbaka dit till dem och åt middag..:)
hitta inte mkt men köpte en del böcker..;) konstigt va..:P haha en kasse för 25:- inte helt fel..=)

På efm gick jag till grannen där ute och så kom Veronica dit, där tillbringades kvällen med bastu (underbart skönt) och kortspel..=) haha. .  en kanon kväll där med..:)

Söndag och måndag var det praktik som gällde.. och igår med. . 

Ja tiden springer på helt enkelt. . =)





Hoppas allt är bra med er!!!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: sofia

Hihi.. jag har de suuuper här!=) Varmt o skönt o åker scooter hela dagarna i bergen med stup på 2000m rakt ner.. höhö=) Härligt o höra att du trivs så bra på praktiken gumman!! ... o gött o få lite långledig! Måste träffas sen när jag kommer hem! Mizz u hunny!! <3 Kramizz

2011-10-13 @ 09:07:16
URL: http://stridhsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0