Fredag och ledig helg!!=)

Annars är det bara nästa vecka kvar innan det är slut. .  fattar inte varit tiden tar vägen. .  5 veckor och redan swisch över. .  jaja har fått se otroligt mkt och varit med om en hel del. .  nästa vecka är det vanligt boende en dag och lite info om anhörigstöd. . 


har inte hunnit med så mkt mer. .  varit ledig en dag sen förra tisdagen. . 

Jo just det ja. .  ska iväg till kirurgen nästa vecka. .  var och tog prover förra fredag, i måndags så ringde de och ville prata med mig. .  då hade de skickat iväg remissen men inte röret. .  var bara le och vara glad och försöka åka dit igen. .  jag är inte överförtjust att ta prover. .  svårstucken som skam. .  men med barnnål går det väl bra..;) de hade skrivit en avvikelse på detta då det var jag och en till som inte hade gått iväg. . 

Nu ska jag försöka städa och plugga lite. .  har även lite funderingar på att baka, tänkte gjort lite igår kväll när jag kom hem men fick både huvudvärk och ont i magen så låg faktiskt på soffan hela kvällen!!!=/




Testar inköpen från Ullared..;) nya linnen bägge två..:)




En klänning jag köpte där..:)

image description

Den lila tröjan köpte jag oxå där, den är urgoooo:)

Nepp försöka sätta lite fart här..:)


Kram kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0