Flytt!!

Japp fast inte jag då. .  bror min har fått en  egen lägenhet så vi har börjat köra de stora möblerna i helgen. . 

Körde en del igår samt var i Skövde. .  då han skulle köpa en ny tv. .. å fira farfar lite då han fyller år imorgon. .

Kvällen tillbringades med en god vän. .  fast var rätt trötter så höll på att somna i soffan där..=P haha. . 

Idag ska vi fortsatta köra soffa och säng och en hel del annat. .  tror även mormor och morfar skulle komma dit en sväng. . 

Annars skulle jag behöva plugga en del så blir väl det ikväll. . 

Sen drar sista veckan på praktiken igång. . imorgon ska jag vara på ett boende. . sen har jag tisdag och torsdag me. .

På onsdag är det ju KSS som gäller. . 

nepp dags att sätta lite fart tror jag. .



Baka bondkakor i fredags..:)



Samt ungherrar!!


ha en toppen dag!!!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Kakorna ser goda ut!

2011-10-30 @ 17:39:27
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0